fredag 2. september 2011

Ambreen & Javeds forlovelse

Å ha rollen som hovedfotograf i et stort arrangement (over 50 gjester) kan være utfordrende dersom vertsfamiliene også har engasjert en videograf, da sjansene for at han/hun stiller med eksterne lyskilder kan forstyrre fotografens manuelle instillinger. (Dette gjelder spesielt om videografen har fastmontert lyset oppå kameraet sitt, eller om han selv bestemmer når lyset skal av og på.)

Noen synes kanskje derfor at det er enklere å bruke samme fagperson til både foto og video, og det er kanskje lurest (og rimeligst), men dersom kunden er ute etter et spesielt uttrykk, er det greit å booke en eller flere bifotografer, slik at jobben blir fordelt etter forskjellige fagområder. Derfor ble jeg utrolig glad da jeg ble kontaktet av Ambreen og Javed, som ønsket å bruke meg som fotograf til forlovelsesfesten sin, som ble holdt tidligere i vår :)

Dagen startet hjemme hos Ambreen, hvor jeg ble med for å fange stemningen i huset før festen. Før vi dro til festlokalet ble jeg med henne til stylisten for å dokumenterte de siste forberedelsene, og dette er noe jeg etterhvert elsker å fotografere :)

For å se flere bilder fra arrangementet, sjekk Flickr-siden min (eller ta snarveien i høyre kolonne)



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar