torsdag 1. september 2011

Bryllup 2010: Shumailas dholki

I fjor høst ble jeg kjent med en utrolig søt og hyggelig jente. I fritiden driver hun også med foto og det var først og fremst på grunn av den felles interessen at vi ble kjent. Jeg kontaktet henne da jeg planla å booke henne som fotograf under bryllupet mitt, og da fortalte hun meg at hun også skulle gifte seg. Bryllupet hennes fant sted i Pakistan, men hun skulle ha en dholki med noen av sine nærmeste i Oslo før hun reiste. Hun lurte på om jeg kunne tenke meg å være fotograf, og det takket jeg selvfølgelig ja til :)

Siden Shumaila selv driver med fotografi stilte denne dholkien høye krav til meg, og det var den aller første gangen jeg hadde rollen som hovedfotograf. Det krevde både oppstilte gruppebilder, photoshoot, detalj-bilder og en del journalistiske moments bilder, -noe jeg liker aller best!

Av personlige grunner har Shumaila kun godkjent publikasjon av bilder hvor hun ikke er gjenkjennbar, og jeg får derfor kun vist dere et lite utsnitt fra hennes dholki:


For de som ikke kjenner til Shumaila, besøk hennes Facebook-side her!

1 kommentar:

  1. hvordan klarer du å få til "uklarhet" i bakgrunnen?

    SvarSlett