mandag 7. februar 2011

Bryllup 2010: Anila & Shahbaz

I fjor sommer var det mange av mine bekjente som giftet seg! Siden jeg holdt på med masteroppgaven og utstillingsarbeidet på våren fikk jeg ikke dratt på de som fant sted før mai måned, med unntak av bryllupet til min barndomsvenninne Nadia.

Blant et av de mest organiserte bryllup var Anila og Shahbaz sitt i juli. Jeg var invitert på baraat dagen og ble rørt av både både brudens ankomst og imamens vielsestale. Jeg hadde litt uflaks med blitsen, da batteriet gikk akkurat ved brudens ankomst, men takket være raw fotografering + etterbehandling i LR klarte jeg å redde bildet. Her er høydepunktene:


Nygifte Sadia & Adeel


Storebroren Haris

Haris med kompisen sin Nasir

Nasir


Skjønne Rutaba






Bruden med sine foreldre

Brudgommen venter i spenning!

Brudens ankomst :)


For å se alle bildene trykk her, eller på kolonnen til høyre.

1 kommentar:

  1. Jwg blir kvalm av å se brudgommen, han er såååå stygg og ser ut som en syk, virkelig syk person. Ser ut som om han har vært ute å drukket seg i hjel. Ikke det at han er fin ellers. Men bruden er verdens fineste! Hun er herlig, men det er ikke han. Hun gjorde bare en kompromiss med livet sitt, pga noen andre og pga sine syke foreldre (black magicians). Bruden er m....

    SvarSlett