søndag 28. november 2010

Fotografiske høydepunkter fra Tromsø

For nøyaktig et år siden var jeg i Porsgrunn med TeamNikon gjengen. Det var vår aller første samling og det var den helga jeg hadde mitt første møte med "speilrefleksverdenen". (Jeg har fremdeles ikke rukket å blogge om det, men det kommer forhåpentligvis ved en senere anledning)

Rett før helga var jeg i Tromsø med en helt annen gjeng. Siden dette er fotobloggen skal jeg prøve å ikke kjede dere med unødvendig tekst. Her er høydepunkter fra "Nordens Paris". 



Denne gangen har jeg ikke lagt ut før/etter-bilder. Klarer du likevel å se hvilke som er bearbeidet?

Tromsø Museum Universitetsmuseet

Thomas Walle (Norsk Folkemuseum)

Marea Vigesaa (Nasjonalmuseet) & Gazi Øzcan (Oslo Museum, IKM)

Museologisk Salong på Café Cora, Perspektivet Museum Tromsø

Omvisning ved Marianne Olsen (Perspektivet Museum)

Hans Philip Einarsen (Oslo Museum) og Gazi Øzcan fascinert av landskapet

På vei hjem til Oslo :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar